Followers

SToRY BeSt IbU..

Tuesday, November 30, 2010

citer pasei hadiah ibu kat putera & puteri ibu (siri -1)


hi... lama x keudara...
rasa cam byok nak dikongsikan disini...
tapi leh kerana penyakit yang satu nie dah jadi aset penting dlm diri ibu nie..
sossssaaaahhhh!!! nak ckp kan...
windu bangat ibu nak corat coret diruangan nie..
bercerita kisah anak2 ibu dengan hadiah dari ibu...
apa hadiah nyer tu!!!
biler nak difikirkan mmg ler rabak wet gaji ibu bulan nie...
memandangkan dengan persiapan persekolahan anak ibu...
berlipat kali ganda pula dngan yuran persekolahan kak long...
pastikan ayah yg kena settlekn...
yuran taska lagi... opss.. every years kena register... ok..
errrmmmm... bab yuran2 nie... 
itu mmg tanggungjawab ayah... 
ayah... plz!!! tolong settlekan urusan tersebut...
ibu nak settlekan alatan persekolahan mereka...
walaupun pada dasarnya kak long jer yg sepatutnya dihantar ke Sekolah...
tapi persiapan pastikan kena beli untuk dua2 sekali ...
klu tidak maaauhhhh adik muncung sedepa.. smbil lari bawa diri... 
ciap ckp "tamau kawan ibu dah!!!"... 
alahai cayunk anak ibu... muaaaahhhh...
hihihi... ibu janji... ibu beli sama rata ok...
ibukan dah beli hadiah untuk anak2 ibu...
sama ratakan... nanti kita citer kisah hadiah ibu kat anak2 ibu nie...
coz ibu mmg ler teramat ler malaih nak amik gambo... 
nie kes geram ngan ayah dan mok su ler...
ibu baru jer nak snap gambo hadiah ibu tu...
awei2 mereka berdua tu dah perli memperli ibu...
Perock dah dtg dah!!!!
Adoiiiyaiiii.....sakit atie ibu tau...
sampai atie...
waaaaaa... terbantut segala harapan...
balik dari keje karang sebelum ayah pulang dari keje dan mok su sedang bermandian...
leh ler ibu merealisasikan hasrat hati nan murni untuk mempertontonkan 
gelagat "menatang" ni... yessss!!!
ermmmm... tak sabo nyer...
skang nie ibu dah x beli mainan2 nie...
klu bli mainan nie bknnyer tahan lamapn...
sekejap jer pasti ranap...
baik ibu beli yang semestinyer bleh bertahan lama...
btoi tak!!!!...



2 comments:


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails