Followers

SToRY BeSt IbU..

Tuesday, November 30, 2010

NGANTUK SUNGGUHHHHHH!!!


lorrrrr!!!! awat ngantuk tahap dewa-dewa nie...
adoiiiiiiyaaaiiii !!! x menahan...
rasa cam nak tongkat ngan mancis api jer...
x pun guna cungkil gigi tu... tapi bkn yang dh diguna pakai...
masuk kali ni dah berapa kali ibu duk nguap luas...
perggghhhh!!! berduyun2 syaitan duk masuk !!!
alahai... nie kes mlm tadi ler nie...
duk menunggu Mr. Rahim balik dari aktiviti nyer tu ler...
yang x pernah jemu... 
masalahnyer bin pelik bin ajaib nyer tu...
ada jer duit Mr. Rahim nie...
tu yang ibu geram nie...
klu tang aktiviti dier tu...
ada jer duitnyer...
tapi malam tadi leh kerana hujan..
tapi hajat atinyer perlu dipenuhi jugak...
maka Mr. Rahim terpaksa jugak ler menggunakan kereta utk smpai ke destinasi..
hihihi... yang membuatkan hati ibu begitu riang hebat...
hihihi... minyak kete mmg dh tinggal ckit... perghhh!!! conoknyer...
ada changes pekenakan Mr. Rahim...
nak tak nak ... semestinyer jugak ler mengisi...
best!!! bukan selalu duk isi tangki myak untuk isteri...
boleh dikire!!!... bukan ibu nak berkire... 
tapi ibu kena berkire-kire jugak...hihihi...
terukkan ibu nie!!! 
tapi pada sesiapa yang dah tahu kisah ibu dengan lanjut...
sedia memahami...
x perlu ler ibu membuka pekong sendirikan...
x bek tau... hihihi...
kay ler ibu dah nak balik nie...
x sabo nak tggu balik...
alahai!!!! awatnyer arini lambat benorrr jam nie...
rasa cam nak dipusingkan jer jam tu... 
itupun klu bleh dipusingkan...
kay ler ibu nak stanby awei2...



3 comments:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Memangpun!!!! Kuat bunyi nguapnya.. Bergegor dinding IPK ni.. Ina ingat gempa bumi td.. ;op

Anonymous said...

Saya biasanya tidak posting dalam Blog tapi blog Anda memaksa saya untuk, bekerja luar biasa .. indah ...

arisyanaziq said...

ina : hamboi!!! kire bgus ler tu... x pyah depa2 yg kulit agak2 cam kulit biawak memasang kipas tala kt kita... coz dh di offer kipas original..

anoymous : thnks.. selalu2 ler dtg ini rumah.. ngehhh...ngeehh..


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails