Followers

SToRY BeSt IbU..

Thursday, September 30, 2010

biler ibu mengandung mengidam...


Teringat ibu time zaman2 ngandung beramai-ramai 
berapa tahun yang sudah...
seronoknyer...
masing2 x moh lepaskan peluang...
nak jugak... nak jugak... hahahha...
biler dah beranak dua nie...
perasan nak menambah lagi tu...
semakin berkurang... mungkin perlukan masa...
dari segi fizikal dan mental...
opsss... bukan dari segi mental dan fizikal jer nak kena ambik tau...
"KEWANGAN" pun perlu diambik kire juga...
banyok kes2 yang terjadi dah...
saper yg x teringin memiliki anak yang ramai...
hidup dikelilingi dgn keriuhan... 
x kering gusi dibuatnyer...

Teringat kembali time ibu ngidam dolu...
yang selalu menjadi mangsa belinyer...
Ayah nyer ina ler...
kadang takut2 jugak nak mintak kirim belikan...
cover2 jugak ler keinginan tu...
padahal dalam ati... klu boleh nak selalu...
cari jgk ler dkat umah ibu yang ada rasa sedap mcm kat tempat ina tu...
tapi... jenuh jugak cari...
x samer... ruper jer sama... tapi x seruper citarasanyer...
smpai terbayang kesedapannyer ituewwww...
dimasa akan dtg... klu termengandung jangan ler duk wat prangai camgitu...
susah owang nak melayan rentak kita...
kadang... bukan dibuat2... dier dtg sendiri...
yang x tahannyer... smpai terbayang2 tu!!!...

skang plak...
hati ibu plak x kesampaian nak menghampakan perasaan owang ituewww...
ibu faham dan teramat ler memahaminyer...
kerana suatu ketika dahulu...
ibupun seperti mereka...
Insyaallah... ibu akan laksanakan permintaan tersebut...
tapi.... ingat... 
ibu buat smua ni atas dasar naluri hati seorang ibu...
bukan minta pembalasan diatas setiap pemberian ibu ituewww...
jgn salah tanggapan...















tu ler... biler kah masa yang sebaiknyer tu...
skang... ibu tengah mengantikan pose...
klu lambat2 ganti... takut x terganti plak...
nanti ber double2 plak... jenuh tu...
dah hukumnyer WAJIB...
maka WAJIB ler menggantikanyer...
nanti susah plak owang yang kiter "tinggalkan"...
... terpaksa menggantikan pose kita...
tu pun klu mereka sanggup nak mngalas bahu kewajipan kita sendiri...
btoi tak...

bagi kaum hawa yang ngah mengidam tu...
diharap BERSABAR ok...
janji tetap di KOTA  juga...
antara CEPAT dan LAMBAT jer...
~ SABO MENANTI ~


3 comments:

Dian said...

time kyan ngandung nnt tiap2 hari nk suh yatie wat nasik lemak n ina wat sambal bilis n petai dia tuh...siap korg!keh keh keh

arisyanaziq said...

mak aih!!!! jenuh ler camgini... bantainyer min pun ngandung sekali... ermmm... bawak nasi lemak jer ker?... klu nasi lemak jer... kire beres... blehhhh... tapi tang sambal tu... kena pilih ari juga... klu main masak jer... len masam plak rasanyer...huhuhu

cha said...

erm... rasa rindu juga nak mengandung lagi. hehe.


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails