Followers

SToRY BeSt IbU..

Thursday, September 30, 2010

Set muker ibu...


Kali nie ibu nak citer serba sedikit... selain berkongsi serba sedikit dari mr. google... 
setelah skian lamanyer ibu meninggalkan set perawatan muker... dan akhirnya muka ibu semakin dimamah mentari... x leh jadi camgini... cepat2 ibu rawat... tkut semakin parah... so... set Tia Amelia menjadi pilihan ibu memandangkan sebelum ini telah menggunakan dan didapati beiu berkesan... cuma ibu yang pernah nak mendisiplinkan diri... bahananyer... kulit ibu kembali kusam... dan sekarang ibu dah menggunakannya hampir 2 mggu..... dan didapati mmg berkesan... tanpa pengelupasan...


Tia Amelia - Krim Kunyit

Tia Amelia - Krim Kunyit
 
Panduan Cara Penggunaan Krim Malam (KRIM KUNYIT  DAN KRIM PEMUTIH):
1. Bersihkan muka dengan sabun, urut perlahan-lahan dan bilas bersih.
2. Setelah muka dilap kering, sapukan krim pemutih secara nipis pada keseluruhan muka dan disusuli dengan krim kunyit (juga dengan secara nipis dan rata ke seluruh muka.)
 
Panduan Cara Penggunaan Sun Block/ Foundation
 
1. Bersihkan muka dengan sabun, urut perlahan-lahan dan bila bersih.
2. Setelah muka dilap kering, sapukan Sunblock/Foundation Secara nipis pada keseluruhan muka untuk perlindungan dari sinar UV, dan sebagai alas bedak.
Perhatian Penting : KRIM MALAM (Krim Pemutih dan Krim Kunyit) adalah untuk kegunaan malam sahaja, ia bertindak semasa waktu tidur. Sunblock/Foundation adalah kegunaan siang hari, ia melindungi kulit dari sinar UV. Sabun Pembersih muka boleh digunakan pada bila-billa masa.
 
Perhatian Penting 
~ Untuk Krim Malam (Krim Pemutih dan Krim Kunyit) adalah untuk kegunaan malam sahaja,ia bertindak semasa waktu anda tidur.
~ Sunblock/Foundation adalah kegunaan siang hari, ia melindungi kulit dari sinar UV.
~ Sabun Pembersih muka boleh digunakan pada bila-billa masa.
 





2 comments:

Salina@IbuAqil said...

Lepas ni jgn duk culas2 pakai tau.. komitmen 2 penting.. dah makin berseri2 muka u ai pandang setiap hati.. ngeh3!!!!! ayat nak bodek suh bwk g jln2.. ;op

arisyanaziq said...

Insyaallah... tolong ler ingatkan I...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails