Followers

SToRY BeSt IbU..

Sunday, August 15, 2010

Alhamdulillah semuanyer berjalan lancar...

ermmm... alhamdulillah... berkat kesabaran dan nawaitu ibu datang keje arini maka semua hasil terjawab sudah... pagi tadi seperti yang telah dijanjikan ... dan seperti yang ibu nyatakan pagi tadi... terjawab sudah teka teki ibu... mereka2 itu tetap juga nak menyiapkan 6 buah buku untuk dipersembahkan kepada pihak Bukit Aman...  

Tapi.... haaaaaaaa... tggu smpai abis citer ibu nie... coz nak tau x buku tu leh siap atau tidak?...  

Leh kerana ibu mmg jenis x suka wat sekerat jln... seboleh daya ibu menyiapkan 1 buku dan ibu terpaksa mengambil anak2 ibu lewat dari waktu yang telah dijanjikan... Bukan mudah untuk ibu wat benda alah tu semua sendirian... tapi nasib bek ada insan2 yang sudi meringankan bebanan tanggungjawab yang terpikul dari batu jemala patik yang serba naif ini... dan yang hadir arini semuanyer memberi kerjasama yang memberangsangkan... bukan mengharapkan ibu sendirian sahaja... terima kasih diatas budi baik kalian... dan kesyukuran juga kepada pihak yang berwajib kerana telah memilih ibu dan nama ibu telah tersenarai dalam senarai nama pencalonan Anugerah Perkhidmatan Cemerlang pada tahun ini... berbanding tahun2 sebelumnyer... ibu asyik duk taip nama owang jer... tapi tahun nie ibu duk taip nama ibu sendiri... Uhhhh.. Alhamdulillah... leh ler wat belanja kemasukan persekolahan ank ibu tahun hadapan... rezeki anak2...

Dan betoi kata kakak kt pjbt ibu nie iaitu Ummi Aniq&Adib... "Ada hikmahnyer kenapa kelulusan kenaikan pangkat ibu terlewat daripada sepatutnya..." Thanks Ummi... Tapi Ummi tadi ibu tetap jugak mencurah rasa hati ibu kat cc... klu boleh ibu nak tau jugak kedudukan ibu sekarang camner... dan cc dah berjanji nak tolong tanyakan kat pihak Bukit Aman... Lagipun sekarang semua dah diambil alih pengurusannya oleh pihak JPA... so beseler... memakan masa sikit ler... sabo berbanyok yer ibu... x lari manapun... leh dapat backlated banyok sikit... yang membuatkan ibu dilanda kekusutan lagi... berkenaan tugasan yang bakal diberi kepada ibu kelak... cc suruh ibu duk kat tempat sekali ngan Min... dan dalam keadaan yang sama PT turut menyuruh ibu belajor kat tempat Hanim... penin... penin... ibu x kisah kat mana2pn sama jer... janji x dihantor jauh... apapun biler kat tempat baru beseler... kene blajo ler... xkan ler sehari belajo leh dapat... Sabo nyeh sapa yang menjadi tuk guru ibu nanti... sabo melayan karenah ibu nie...


Ermmmm... kay kiter smbung citer berkenaan tugasan APC ibu tu... klu x ibu terpaksa datang lagi untuk keesokkan hari (Ahad)... nak tau kenapa?... sebb mesin fotostat dah abis ink... tapi... seb bek ler mesin fotostat kat tempat cc leh berfungsi... so guna kat tempat cc jela... ibu just leh wat 1 buku jer tadi... yang selebihnyer mereka2 itu yang watkan fotocopy.... Ibu dah lebeh dari had limit... itupun dalam kesibukan ibu sempat juga call ummi dina&haziq... memaklumkan bahawa ibu ambik lewat sikit... seb bek ummi seorang yg memahami... x kisah ler apa ummi nak ckp yang penting ibu berkata benar... 

dan ptg tadi cc hantar msg memaklumkan pada ibu... esok x perlu datang... cuma ari isnin tolong print 1 lagi... sebab yang original dah rosak... x kisah ler... janji ibu tak perlu datang untuk ari ahad.... yahuuuuu... leh golek golek atas katil lama2 cikit smpai tengahari mungkin... opsss... boleh ker ibu bangun sampai tenghari... anak2 ibu mesti bagun awal... alooorrrrr... rosak program... "helooo ibu... ibu ingat ibu nie bujang lagi ker?..."...
fuhhhh!!!! punoh harapan... x peler... janji anak2 ibu jgn wat hal nyeh... 
Kay ler... ibu nak tgok tv plak... citer best2 ler plak mlm nie... layanzzzzzzzzzzz....

2 comments:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Alhamdulillah!! Rezeki anak2.. Syukur!! Leh sakan beraya thn ni.. Balik kg plak 2.. Yebaaa!!!

arisyanaziq said...

bukan dapt bulan nie ler... ujung tahun bru dapat... dan jamuan kali nie dirancangkan buat kat hotel...fuyooo... gempaq beb!!!


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails