Followers

SToRY BeSt IbU..

Sunday, August 8, 2010

uhhhh... sadisnyer ati ibu...

Allooooorrrr... dah bersawang ibu punye umah kan... cam x berjaga jer... 

sepatutnya esok agenda kami sekeluarga untuk pegi jenjalan cari pasal.x dpt dipenuhi sepenuhnya.. En. Suami menyatakan hasratnyer ingin bekerja juga pada keesokkan ari... maka perjalanan bebas kami terpaksa dibatalkan... Ini berikutan kes shoping moping kami tadi ler... habis budget lari... beli serba sedikit baju raya untuk anak2... Adoiii... kecian anak2 ibu dan ibu kan ... kan... nak wat camner... lagipun Moksu pun x der kat umah... Kay ler ibu kebuntuan dan ketandusan idea... jenuh dok ketuk kepala nie... tetap beku... kaku... x berfungsi



4 comments:

Naza system said...

Assalamualikum, saya ingin mejemput anda ke program kami. Program kami berfungsi dimana kami akan menyenaraikan blog anda, dan kita bersama2 klik iklan rakan2 yang lain. dan secara tidak langsung rakan anda akan klik iklan anda juga. Program ini PERCUMA buat masa ini kerana saya ingin mengetahui sambutan kpd kami. Terima Kasih kerana membaca dan kami minta maaf jika kami post komen tnpa izin anda. salam. http://www.nazasystem.com/

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Alah!!! Tak dapat jln2 tgk ombak.. Mggu dpn dah pose..

Dila said...

aku suka layout yg ni...cantik..jelesnya....nak tiru boleh....

arisyanaziq said...

ina: geramkan... nk wat camner kan...
dila : leh jer amik ler...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails