Followers

SToRY BeSt IbU..

Tuesday, October 5, 2010

Bicara Birthday Kak Long yang tertunggak...


Ibu nak berciter lagi alkisah tertunggak
bersempena ngan sambutan birthday anak ibu bersama 
ngan kengkawan sekolah...
sebelum tu ibu nak citer dulu tentang disebalik tabir...
agenda utamanyer ialah
paking paper bag...
ni ler barang2nyer...


bese2 jer...
yang termampu ibu lakukan jer...
nak lelebeh "tak mampu ler teman"....


Adoiiii ibu ngantuk ler ibu!!!!
leh tido lagi x??...



semua nie...
ibu letak kat skolah Kak Long...
dan hasil snap yang telah ummi buat...
maka terhasil ler...
^
^
^
^
^
^
leh kerana semalam malaih nak amik cuti 
dan oleh kerana memikirkan cuti ibu dah semakin ciput...
memandangkan ibu telahpun meraikan hari penuh kegembiraan bersama 
kak long sebelum ni di KFC...
maka hasil Snap telah berpindah tangan 
ke tangan Ummi (panggilan kak long di Taska)
^
^
^
meh tengok pica nyer...
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
dan lagi... 


^
^
x banyok pun.
dan yang ini juga...
gambo anak ibu solatpun masuk jugak!!!
ermmmm... mana kainnyer nie!!!! opssss!!!!
.... AURAT NAMPOK!!!!...


 Adik....
wat per ituewww...
semangat jer tu...
... Ok thanks UMMI coz snap kan gambo anak2 ibu...




2 comments:

cha said...

comel-comel belaka...

arisyanaziq said...

cha : ermmm... comel kan... bebudak mmg ler tomei2...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails