Followers

SToRY BeSt IbU..

Tuesday, October 19, 2010

HANYA SEKADAR CORETAN....




camner nyehhhh!!!!..
susah tul ibu nak mulerkan...
untuk ibu cari mood yang dah berapa ari ibu  pendamkan sakitnyer...
hati ibu begitu sakit biler dok memikirkan...
terkilannyer rasa biler hati mula membibitkan rasa kecundang...
pasrah pada ketentuanNya...
walaupun terobek... tercaret... terluker... 
hati ibu yang tanggung derita...
walaupun pada wajah terlihat gumbira...
namun dihati nie hanya tuhan yang tau...
keperitan yang ditanggung oleh ibuAqil kembali memenuhi ruang ingatan ibu...
iaitu beberapa bulan yang lalu... 
dan sekarang... ibu pula yang terpaksa menanggung kepahitan ini...
terasa diri ini ibarat bola...
tergolek2 diri ini tanpa arah dan hala tujuan... 
kekadang terdengar pula "mulut hancin" yang cuba menaikkn darah ibu...
salahkah ibu... atau sekadar perangsangka sendiri...

Sedangkan mereka2 yg dah agak lama keje kat cni 
yang telah diberikan keje "baru" pun merunggut...
dan terpaksa mengalas bebanan keje owang len...
inikan pula ibu yg baru muler bertatih...
ibarat baby yang baru berlajar berjalan...
perlu berhati2 dlm setiap gerak geri...
banyak mata yang memandang...
tiada sorang insan yang sepenuhnya sempurna didunia nie...
beseler manusia... x leh tgok owang lebeh ckit dari mereka...

sabo ler hati...
hati ini terlalu hiba...
hiba mdengar pelbagai sindiran demi sindiran...
sedangkan mereka2 ini tau darimana dtgnyer arahan itu...
tapi mengapa mereka maseh... dan maseh tidak bpuas hati...
bertanya itu dan ini... 

argggghhhh!!! 
kali ni... dibahu siapakah tuk ibu sandarkan.... 
menahan gelodak yang melanda...
untuk mereda perasaan hati...
maseh mencari... namun...
adakah insan yang sudi berkongsi...basah bersama....
...OOO... OO... BASAH BERSAMA!!!!!.... OPSSS.... 
bukan basah yat ***tuttttt****
yat nie versi baru punyer...
Basah dibahu dek airmata ibu ler... 
opsss... abis sudaaaa... tisu kat pjbt ibu nie...

sudi2kn ler menumpangkan ibu bahumu!!!!!!!!!!!!!


* sekadar coretan tatkala diri dirundum pilu *


4 comments:

Makbed said...

sabar ler... biasa la jadi camtu. tabahkanlah jiwa mu. jangan basah lebih2.

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

meh tumpang bahu ina nieh.. tp sorry ler bahu ai ni x gebu.. hehehehe sabar lah kak yati.. dlu inapun nangis ble dpt tekanan mcm ni. Sampai mak ckp "kamu buat je mana mampu asalahkan jgn tak buat langsung.." owang x akan berenti brckp.. sbb dia dah dibagi mulut maka dia akn terus beckp.. selagi tak dibisukan mulut 2 dia akn ttp berckp.. Sabar ye..

arisyanaziq said...

Makbed : kadang hati x dpt menerima... Ai pun ada hati dn perasaan... kdang jiwa nie mudah terguris...

arisyanaziq said...

ibuAqil : thnks ats kesudianmu itu... geram ler ina... ina sndiri pun faham camner keadaannyer... jenis kak yati klu owang duk slalu ckp camgitu.. kak yati jd geram... sakit ati... mcm ler depa2 tu bgus sgt..


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails