Followers

SToRY BeSt IbU..

Tuesday, October 12, 2010

maseh mood... sakit ati...


waaaaa....
smpai kapan aku harus begini...
sentiasa bergelumang ngan masalah yang sama...

plzzzzz....
pegi ler... jangan terus meracuni fikiran ibu...

geramnyer ibu...
tapi... atas tiket apa?...

entah ler ibu sendiripn tatau nak start citer dr mana...
hati maseh dilanda perasaan sakitnyer ati...
adakah owang baru nak start hidup senang...
camtu rupernyer???...
bg ibu... mmg ler susah kita nak memulakan sesuatu tu...
dan biler diri dah berada dipuncak keselesaan...
hati kembali terhidu sesuatu...
... berubah ker ia ...
atau itu sekadar perasaan ibu...



2 comments:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Sabar!! Sabar!! Amik masa ruang.. Tarik nafas dalam2.. Kurangkan muncung 2 cikit.. Kalo x nanti peserta Contest Muncung Paling Menawan yg lain tak leh menang.. Sebab yg anjur contest punya muncung pun dah abeh menawan.. ;o))))))))))))))) Take ur time.. Rasa nak cite, cite.. Tak rasa nak cite, x per amik masa utk bertenang.. Bukan bertendang erkk.. Owang tua2 kata (bkn kite ye, kite muda lg..) "BUKAN SENANG NAK JADI SENANG, TAPI BUKAN SUSAH NAK JADI SUSAH" Selagi namanya HIDUP, kesusahan sentiasa ada di sekeliling, kesenangan sentiasa ada cabaran.. Itulah kehidupan.. Apapun masalahnya, ina yakin kak yatie mampu tempuhi lepas mcm2 dugaan yg dah lepas.. Go!! Go!!! Go ibu Dina&Haziq...

arisyanaziq said...

ina : thanks... entahler... sosah nak ckpkan.. lebih baik kiter usaha sendiri dan mencari sndiri daripada duk harapkan "mereka" tu kan... hati x sakitkan...walaupun pd dasarnyer itu adalah tggungjawab 'mereka' kan...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails