Followers

SToRY BeSt IbU..

Monday, January 10, 2011

BISIKAN HATI...


hi.. selamat malam semua...
dan selamat menjamu mata..
lihat blog ibu nie dah semakin menghijau kan...
dihiasi ngan rerama ...
 mendamaikan sedikit hati yang semakin berkocakan..
semua decoration blog ibu nie adalah hasil tunjuk ajar dari jari runcing DIA..
terima kaseh atas tunjuk ajarku SIFU...
yang x pernah berkata TIDAK pada ibu...
nie buatkan ibu sayang lebeh kat DIA..

sebelum ni ibu rasakan begitu happy sekali kerana...
ibu x perlu memikirkan perihal pertukaran ibu tu.. rasa2 kire dah tetap kt cni ker..
selagi tak kuar AP... jgn dok berangan pepanjang kay...
tetapi jiwa ibu dah sebati ditempat duduk ibu nie...
rasa sayang nak beralih tempat...
klu bleh nak duduk kat situ bleh tak... bleh la...
eiccchhh... apa yang dimerepekkan tu...
owang dah bagi duk ka tempat tu...
tp still mengada... plz... jgn ngada2 leh tak...
semoga ditempat baru tu nanti...cam jauh sgt bunyinyer..
ibu akan cepat berlajo... 
dan cepat memahami rentak mereka2 itu...
semoga Allah sentiasa permudahkan tugasan harian ibu saban waktu... amin..



2 comments:

ch@ said...

hahaha i likes kak, kita sukaaa. hijaucantik.

MAPPIAU said...

saye doakan mudahan segala urusan ibu dipermudahkan nanti yea :)


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails