Followers

SToRY BeSt IbU..

Tuesday, January 11, 2011

Kasehhhku Terkeliru..


Kasih......
Sayang itulah rayuanmu. 
Rindu itulah bicaramu, namun sejujur manakah kata - kata mu itu? 
Aku sendiri tak pasti.

Pertemuan yang tersurat di antara kita membuatkan aku selalu rindu pada senyum dan tawamu. Namun ini semuanya hanyalah igauan ku semata.. 
Aku karam di danau kasih ciptaan mu..
 Tersentuh hatiku di buai kenangan lalu..
Tidak ku sangka kau begitu mudah berubah..

Kasih.............
tidak kah kau tahu betapa kecewanya aku dengan keputusanmu itu?
kasih.....
Ingin ku lontarkan seribu kehampaan di hati,
 namun tidak berdaya..
 Inginku gapai keindahan pelangi tetapi apakan daya, 
aku tewas di pertaruhan ini.
Aku tidak mampu membencimu... 
kerana cinta dan rindu itu satu keindahan yang abadi.....

Kasih.....
Izinkan aku mengutip kembali memori semalam bersama kepingan hatiku yang gersang. 
Tak sanggup aku di peralatkan sebegini rupa. Hantikanlah sendiwaramu! 
Aku juga ingin bahagia....
dicintai... 
disayangi...
 dan dihargai ...
dengan seadanya...
Ketahuilah kasih kehadiran mu bagaikan cahaya mentari yang membakar. 
Kau banyak mengajarku erti sebuah kesetiaan, 
kasih dan sayang biarpun yang terindah itu hanya sementara.
Sesungguhnya aku lah insan kecewa dalam pertaruhan kasihmu..
 Namun begitu akan ku kutip semula cebisan keindahan masa lalu demi 
sebuah cinta yang telah kau ciptakan.



No comments:


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails