Followers

SToRY BeSt IbU..

Tuesday, June 1, 2010

basikal o... basikal...

Ni kisah puteri kesayangan ibu ler...
selagi x dapat apa yang dier hajati cam gitu er...
kengkawan nak tau x apa yang puteri ibu nie hajati sesangat...
beseler pantang tgok orang lain ada... 
dier pun nak jugak ler... 
usah katakan budak... 
kiter yang dah bosar nie pun sama gak...

Haaaa.... 
benda alah nie ler yang puteri ibu nak saban ari 
duk mintak kat ayahnyer...
Nak tongkat!!!! 
 masalahnyer kak Long bukan reti kayuh lagi... 
hihihi... asyik jatuh jer...
Dier tgok kengkawan dier tu laju jer kayuh...

alih2... kak long suh ayahnyr tukar balik rodanyer...
Nak waktu tu juga!!!!... 
eichhh.... si ayah x boleh nak ckp pe ler... 
ngan si mulut 'berek' nie... 
Dalam keadaan yang penat ... 
beseler baru balik dari keje... kene jugakler... 
coz dh byok kali postpone... 
dah wat perjanji... mesti ler kena tunaikan...


haaa... dah siap!!! 
kay... upahnyer RM5 cik?


Adekpun cbuk gak nak memomen...


adek tgh nak menuntut ilmu tu...
Si Ayah plak tgh menurunkan ilmu... huhuhu...
Okay kak long leh bawak dah... 
tapi leh kerana bontotnyer(bisol) maseh belum pulih sepenuhnyer...
maka hajat nak menonggeng basikal terpaksa dibatalkan... 
alahai cian anak ibu...
Nanti dah sihat btoi2 baru leh naik nyeh...

2 comments:

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

tgk gaya si mat ajiq yg x tahan 2.. siap le sok... main minyak mcm ayah dier..

arisyanaziq said...

jenuh ler ibu dok menjerit... adoi... anak ayah...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails