Followers

SToRY BeSt IbU..

Monday, July 26, 2010

ALORRRR...

Adoiii... lamanyer ibu x wat en3... windu sesangat... windu nak merepek meraban kat ruangan "diary perjalanan hidupku" nie... dan bertambah windu nak sentiasa dekat ngan smua kengkawan di alam maya ibu nie... so dikesempatan yang ada nie sblum line internet wat hal lagi... ibu nak citer serba sedikit ler tentang cuti hujung minggu bersama family kesayangan ibu... Minggu nie ibu x kemana2pn... ari sabtu ibu kena dtg keje... waaa... dan lepas balik dari keje (petang sabtu tu)... ibu terus pegi shopping kat TESCO... beli barang dapur cikit... Pamper ngan Susu... entah apa yang ibu beli.. smpai RM350 jugak ler... Adooiiii... Macam air daaaa... x per.. time gaji ayah nanti kiter pulun shopping lagi yer anak2 ibu... hihihi... Gaji ayah sedikit lebat bulan nie... huhuhu... shuihhhh...

Meh kiter tgok pelbagai aksi mereka... 
yang sering membuatkan hari2 ibu sakit tekak... meh... meh... jom serbu... 


Apa yang dibuat budak nieeee....
sedap jer dier dok melayan perasaan...


Muker cam budak nakal jer...

nie nak citer cikit pasei putri ibu nie...
alkisah tersebut ler citer...
hahhah..
Sebonarnyer ibu dah potong rambut 
puteri kesayangan ibu nie...
Ayah balik jer dari keje...
terus terkejut... kenapa ayah nampak Kak Long lain mcm jer...
Errrmmm.... Kak Long jawap ler... Ibu dah potong rambut Kak Long...
hihihi... mmg Mr. Rahim marah...
tapi ibu sakit mata tgok rambut merah2 kat ujung rambut anak ibu tu...
mmg rambut puteri ibu nie x pernah dipotong sedari baby lagi...





macam2 aksi mereka nie...




OPsss... tgok ler kain yang menimbun kat blkang tu...
x berlipat lagi...
huhuhu... itu mok su punyer keje ler...
Ibu wat per?... 
Ibu masak jer...

Alamak ibu... 
mana resepi2 ibu nie...
hihihi.... ada...
sat lagi ibu masukkan nyeh...

2 comments:

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

Hehehehe syomel anak2 kak yatie ni.. Uiksss!! Mak su nyer pun ada enterprem... ;op

arisyanaziq said...

hihihi... beseler depa nie...jd kawan gadoh jer...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails