Followers

SToRY BeSt IbU..

Thursday, July 1, 2010

cuti hujung minggu kami...

Sepatutnyer ibu dah terbitkan catatan nie ari isnin,
tapi leh kerana kesibukan dengan pelbagai agenda... 
Usaha ibu tu terpaksa ditangguhkan kerana 
memberi laluan terlobeh dahulu kepada perkara yang lebih memerlukan tenaga ibu nie... 
kay ler ibu malaih nak ckp panjang2... 
maseh ada mood geram ngan akaun nuffnang ibu tu... 
maseh x berganjak2 lagi dgn amount nyer tu... 
waaaa.... sadis giler... moh ler kiter layan gambo ibu nie...


Apa yang dipandangnyer tu...

Awat musyok masam jer mukernyer tu...

haaaa... cam nie ler... eppy2 selalu...
Aipppp!!!!...
Ibu nie asyik nak amek gambo jer...
Pemandangan di sebalik wajah kami...
Mok su nie asyik minum jer...
kan dah abis air tu...
Adikpun sama... asyik nak ngunyap jer...
ok... kiter mulakan sessi tenangkan fikiran...
uhhhh... x renti2... dok ngunyap jer...

kan dah abis air adek!!!!
wacaaaa!!!! lihatler aksi mereka...
opssss!!!! tak kurus2 pn moksu?...
Opsss!!! tunggu jap...
Along nak lopaskan geram ngan mende alah nie jap!!!
Lama x pie nie...
Kay... nanti kiter sambung lagi citer... 
Ibu nak start wat kije lak nie...



1 comment:

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

syomelnya haziq....
cute sgt...
dah besar dah dia...
nampak bnyk akai...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails