Followers

SToRY BeSt IbU..

Wednesday, July 28, 2010

APA KUSUDAHANNYA.... MASEH TERAWANG-AWANGAN....


Adoiiiiii!!!!! Sakitnyer kepala duk memikirkan semua nie...
baru rasa nak rest skit... dah bnda alah len plak duk datang...
bertamu dalam kocak fikiran ibu nie...
Kenapa Ibu?...
Ada masalah aper lagi nie...
masalahnya... ini berikutan ngan kes Anugerah Perkhidmatan Cemerlang tu ler...
Ibu kena menaip senarai nama untuk pencalonan APC..
masalahnyer sekarang... anak2 ibu...
muler dah x wujud masalah nie...
nie sbb kesanggupan adik ibu jugak ler..
mengorbankan cuti tahunnyer semata2 tok kakak kesayangannyer nie....
eiii... pasannyer ibu nieee...
musti ler... abis dier nak sayang lebih kat saper lagi...
Ibu jela... kakak nyer yang ada... tiada yg leh gantikan tempat ibu nie...
kadang ibu serba salah jugak nak mintak tolong...
tapi... x boleh nak menolak dan menarik segala persoalan ibu nie...

Alih2 lepas jer makan pagi tadi...
Mok su anto msg... mengatakan ari sabtu dan ahad nie dier kena menghadirkan diri...
pegi kursus... x tau apa kesudahannya... 
Ibu btoi2 buntu nie... 
masalahnya keje ibu nie ada date line... 
so ibu kena pulun siapkan jugak...
klu x... klu x ... Apa ibu????
klu x... ibu wat x tau jer boleh x?
hahhaha... Ibu nie saja nak wat lawak antarabangsa ler...
bukannyer x kenal ngan ibu...
Ibu kata x moh buat... tp ibu still jugak nak buat...
pendek kata bila dah nama tanggungjawab...
kiter mesti bertanggungjawab atas segala apa yang terpertanggungjawabkan pada kita...
moh ler kiter dengor lagu nie... 
kire2 ada ler ckit terkena ngan masalah ibu nie...
meh layanzzz jela....

   
lagu nie ibu petik dari MR. Goggle...
Kemelut Di Muara Kasih

Seandainya dapat kau selam
Sambil mentafsir tasik hatiku
Cuma tenang di permukaan
Dan di dasarnya bergelora

Persoalan demi persoalan
Membelenggu akal dan fikiran
Tidak ku temu jawapan

Seandainya dapat ku lari
Jauh ku pergi membawa diri
Sebenarnya langkah terkunci
Antara kasih dan juga budi

Mengapa kau jua yang kurindu
Walau sudah ku tahu
Payah bersatu
Hidup denganmu

Engkau sungguh jujur dan ikhlas terhadapku
Tak pernah walau dalam sekali pun
Kau pinta ku membalas
Semuanya itu lambang kesetiaan mu
Bukannya mengaburi mata ini
Atau sebaliknya

Kita bagaikan pertaruhan
Pada yang menyaksikan
Jauh manakah kita bertahan

Jika ku tersilap
Pastinya di pandang hina
Terlalu banyak sungguh halangan
Terpaksa ku terjah
Aku pun tidak tahu
Apa yang ingin Tuhan tunjukkan
Adakah ini dugaannya
Hanyalah sekadar untuk menguji setiamu

Seandainya hajat tak sampai
Tanah dan badan pasti berkecai
Terkubur harapan di liang cinta
Kasih ini kita semadikan

2 comments:

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

Uiksss lagu ada kene mengena dgn isi entry ke? Ke ini lagu masa frust bercinta dulu.. ;op

arisyanaziq said...

hahahha... soklan cepu emas IbuAqil bg... huhuhu.. mna der istilah putus cinta... I yg tiggal depa2 tu.. layak wt sparepart jer... smua kaki kikis jer...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails