Followers

SToRY BeSt IbU..

Thursday, March 11, 2010

OH!!!!! TIDAK!!!!!

Poooonnnggggg!!!!! Terperosok "kau" dibawah kete yang ku pandu pagi ni...
Arggghhhhh....kejamnyer aku!!!! Ohhh!!!! T....i....d...a...k...!!!!!!!!!!
camner aku nak mulakan nyeh?...
cam nie...aku ceritakan....seperti biasa, tapi arini aku agak lewat cikit...
Pukul 6.50 baru aku keluar dari rumah...
dalam perjalanan membelah kepekatan yang masih dianggap kegelapan...
aku memandu kenderaan aku...tanpa aku sedari ada seekor hamba Allah...
Sabahat Nabi...melintas di hadapan perjalananku...
Aku tergamam!!!...nak brek? aghhhh...masih ragu2...sebab kereta dibelakangku...
haaaa...berderet2...xkan nak wat brek emergency...
bergegar dibawah kereta aku...Arggghhhh...selamat kah mangsa kemalangan itu?...
Beginila agaknyer terjadinyer kemalangan yang tidak disangka...
hancurnyer badan...dek perbuatan yang tidak aku sedari...
kakiku menjadi seperti tidak berdaya untuk menekan pedal minyak...
lemah segala urat lututku...





sesampai dirumah abg ku...pak long dina di Silibin,
terus aku tgok kat bawah keretaku...
takut2 masih ada darah2 yang melekat...tenang sana...tenang sini...
xdepun...mintak2 selamat makhluk Allah itu...Amin...
kejadian ngeri yang x pernah aku alami disepanjang aku memandu...





No comments:


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails