Followers

SToRY BeSt IbU..

Sunday, March 21, 2010

CoREtAn HuJunG MinGGu...



selama 2 hari aku berada dirumah...waaaaa...
x kemana2pn...buhsan btoi..arini aktiviti aku adalah..
tido..tido...tido...hahahha...


Ikutkan pada planning mggu nie...mmg banyak..
berderet2 nak kena hadirkan diri kemajlis kenduri...
semuanyer menghampakan...nak hubungi kengkawanpn x dapat...
handpond yang baru beli x smpai 2 bulan,
dh kena hantar surgery...geram btoila...
bek beli yang lowker jer..ralat btoila...
handpond tu x pernah jatuhpun...opssss...ada sekali jatuh!!!
kawan tu x sngaja terjatuhkan...
inikan pulak kena masuk air..
mmg dijaga penuh hormat...
Anak2 pn mmg dilarang keras mnyentuh...wakakak...
kejam btoi aku nieee....hahahha...bukan beli ngan air liur...
Perjanjian ngan mek ton!!!! ahhahaha...mesti dier marah esok nie...
Sorry mek ton... x disengajakan... nak cntactpn sosah...
nak masuk simcardpn x tau nak masuk kat hndpond mana?..(Hanpond xde)
Ain dah pi keje...Fuuuuhhhh....mesti kena tahan telingala aku esok nihhh...
sabola YATIE...semuayer dugaan yang perlu kau tempuhi...


x banyak cerita nak aku tulis untuk entry arini...
apa yang pasti, esok aku kena cuti,
sebab esok aku kena bawak anak pi sekolah,
dan kena tggu smpai waktu persekolahan tamat..
esok xde saper nak ambik kak long...
mak long x dapat pi keje...
sebb abg long demam..
plus gigi sakit....
fuhhh.... Jenuh nak kena terangkan kat Kak Long...
Jenuh kena bodek!!!!


Kat opahla yang teruk sekali...sebab kena lunas kan janjinyer..
"Opah dah beli basikal dina Ke?" hahaha...
Anak aku yang sulong nie mmg macam nie...
permintaannyer x pernah aku tolak...
Sentiasa dipenuhi...tu yang dier naik lomak tu...
mmg start dari dier pandai bercakap...smpai la disaat ini...
hahahha...itula aku...terlalu lemah dengan anak aku sorang nie...


1 comment:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

dina ank manjer.. abeh 2 kalo x manjekn dia, nk manjekn sapa lg?? yer dak?? duit keje kte berabeh utk ank pun x per.. kan makcik kan?? huhuhuhu


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails