Followers

SToRY BeSt IbU..

Friday, March 26, 2010

si batang pancing...

Koleksi-Koleksi...gambo yang atas nie baru jer beli...


Uuhhh...Si batang pancing...
uhhh...begitu simbolik tajuk untuk entry kali ini...
Aku musuhmu yang paling ketat...
ei...x suker...x sukernyer aku....
kau adalah maduku...oleh kerana kau adalah musuhku yang paling hampir...
maka aku terlalu membencimu...
kehulu kehilir kau dibawa dan dibelai manja...
chiiitttt...pulanganmu x seberapa...
tp abang sntiasa membelaimu seharian suntuk...
Tanpa mempedulikan insan2 yang sepatutnya menjadi tempat menumpang kasih...
dan harapan...AKU JADI CEMBURU BUTA...
sehingga aku terasa diri ini dipinggirkan...
aku diibaratkan seperti kayu , ranting yang bila2 masa sahaja akan patah...
Rapuhnyer hati ini pabila terasa diri ini tidak diperlukan...waaaaa...
saban waktu...saban minggu...
kau seolah-olah semakin jauh dariku...
Terlalu jauh kurasakan...

tidakkah kau merasa betapa pedih ... pilu...


OHHH...Sibatang pancing...
Tidakkah kau tahu...kau adalah perampas kebahagiaanku...
hahha...apa yang aku melalut nie!!!...
hihihi...ngan sibatang pancingpn aku leh berperasaan...


masih aku ingat ....ketika angin puting beliung aku datang...
kau menyatakan hajat tidak mngena pada tempatnyer...
mmg sukar untuk aku kawal emosiku dikala itu...
dek terlalu memendam perasaan...
Kau memegang erat sibatang pancing...
si batang pancing yang kulihat panjang...seakan mengecil sahaja...
kucuba kawal segala emosi amarahku...
ku ketap gigi melawan segala yang terbuku...
maka di tinta bisu ini aku memuntahkan segala isi hatiku...
aku terlalu memendam perasaan...

2 comments:

Salina@IbuAqil said...

hehehe merepek meraban.. tp cukup mendalam maksudnya.. oh sibatang pancing, bila lah kau nak patah.. kahkahkah

arisyanaziq said...

hahha...ada yang dh patah...tp adalah plak hamba Allah yang baik budi peketi, mengantikan yang baru...gambo x sempat nak masuk...nanti ari cutila kak yati masukkan...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails