Followers

SToRY BeSt IbU..

Saturday, May 1, 2010

Berangan...

~Si Ibu melayan perasaan sewaktu seisi rumah sedap melayan perasaan tido mereka~

HUhuhu... biler la ibu nak kaya ni kakak... huhuhu...
Rasa2 klu kiter kaya... kita nak duduk kat mana nyeh...
Awat ibu suker merepek meraban tengah2 malam nyeh...
Kenapa persoalan ibu tiada balasan nyeh...
uppp!!! Dah sah ibu kene sign borang nie...
sebab kerap sangat bercakap sendiri2...
Esok kiter ada aper2 prancangan x????
Apa kata kiter pakat dengan Mok su 
esok... seawal pagi yang mungkin...
Kita jalan2 tinggalkan ayahkan...
Adan muker ayahkan...
Asyik keje jer...
Opsss... Anak2 ibu... ayah pi keje bukn utk sesaper... 
untuk kiter semua...
x per ibukan ada... 
ibu kan pandai drive sendiri... 
kita jalan samer2 nyeh...
Tapi anak ibu kena janji dolu... 
cepat promise ngan ibu...
x mau nakal2... x mau nanes2... 
dengor ckp ibu tau...
Klu anak2 ibu dgor cakap ibu... x nanes2...x nakal2...
ibu akan sentiasa bawak anak2 ibu jln...
tp klu anak2 ibu nanes2... x mau dgor kata... ibu susah ati...

kayla... ibu titon ler... dah cunyi sangat nie...
Haziq yang terlalu banyak akal... ada jer dier nak wat...
kengkawan nmpak x laci tu?...
haaaa... Laci tu akan dibuka satu persatu...
dan akan mengeluarkan apa yang ada dalam laci tu...
dan teraburkan... itu adalah agenda Ajiq...
Sukar untuk dilarang...
Nanti Abis dier kocakkan... toing!!!!


Blum tengok kat dinding lagi tu...
Macam2 yang dilukiskannyer... 
Macam2 colouring...
itu mmg aktiviti sampingan Ajiq...
Memang x dinafikan...
Arini Ajiq telah mencubit kak long 
sehingga meninggalkan kesan 
ditangan lembut puteri kesayangan ibu...
Ajiq nak ner nie... suker cobit kakak jer...
Sampai kakakpun tatot nak duk dekat...

2 comments:

a kl citizen said...

salam ziarah

anak-anak seusia ajiq memang banyak gelagat dan akalnya
itulah pun yang menghiburkan kita bila duduk sorang-sorang mengingat kembali

arisyanaziq said...

memangpun... biler duk sorang2 rasa cam sunyi jer...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails