Followers

SToRY BeSt IbU..

Wednesday, May 26, 2010

Kak Long Kena Bisol!!!

Adoi... ciannyer anak ibu... sebelum tu ada kejutan yang telah kak Long wat pada ibu... sampai ibu menitiskan airmata ler... Kasihnyer ibu... gituler... Tapi ibu x boleh citerkan kat cni coz melibatkan maruah orang... Ibu just leh katakan pemilihan yang terbaik adalah penting bagi memastikan kualiti yang terjamin tuk pemakainyer...

Cian ibu tengok kak long time nak tido tadi... pusing cni x boleh... sana pun x boleh... sedangkan kita yang dewasapun leh melatah... inikan kak Long yang baru 4 tahun... Tapi anak ibu kuat jugak ler... 

Ibu pun kurang pasti samaada ibu nak keje ker x esok... Tengok keadaan dier esok camner... klu perlu ibu cuti... Ibu kena cuti ler... coz kat taska tu ramai takot x terjaga plak... Lagipun Ibu lebih suker jaga sendiri... sbb ibu lebih penting kepuasan diri ibu... klu x ia akan sentiasa berada dalam tanda tanya...

Pada IbuAqil... Sorry ler coz ambik gambo berlima tu dolu daripada ibu tok wat new en3... sorry... coz ibu just nak lengkapkan en3 ibu... Tu jer...


2 comments:

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

it's ok sis.. benda kecik je.. apapun gambor ber5 2 mmg yg tercantek.. tulus mulus je rope smuanya.. bile tgk lama2 sedih je.. andainya satu perpisahan terjadi.. maunya banjir caw.perkhd/perj. IPK... Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

arisyanaziq said...

ada ker... maksud kyati... banjir air mata tu... atau org lagi suker...huhuhu


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails