Followers

SToRY BeSt IbU..

Thursday, May 6, 2010

JEMPUT AMBIK AWARD...

Sempena memperingati ari ibu ni... 
Ibu nak ambik kesempatan yang tengah dok ada ni...
(mmg ibu tengah ngulat banyok... keje dah beres pun...)

untuk mengucapkan selamat Hari Ibu kepada semua kengkawan ibu yang telah bergelar ibu... Mummy... Mama... Ummi... 
(Tak kisah ler apa gelarannya...) 

Sekalung budi secangkir madu tak terungkap dengan kata2 dengan pengorbanan seorang ibu...
saat mengandung... Melahirkan... Menyusukan... 
sehingga lengkapnyer package yang telah di packing padat...


Di sini ibu senaraikan ler jugak nama blog yang sememangnyer wajib ambik award nie...




 
 So... kengkawan ibu semua meh ler ambik... 
x kire ler sesaper yang sudi mengambik... 

~ TAMAT SUDA... ~

8 comments:

Mommyyus said...

wahh terharu ni. 1st time dapat award..tumpang lalu skt. saye amek ye..

Mommyyus said...

ibu..saye tak retilah nak amek. jakun..teruja nak amek..tapi tak reti. saya budak baru belajar...

arisyanaziq said...

amik jer... copy gambo tu.. wat entry ckit...pastu bg kat sesaper yang mommy suker...

Mommyyus said...

ooooooo...macamtu ke. baiklah.will do. tq

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

TQ ibu DINA&HAZIQ ku cuyunk atas award beshhh nih..

dila said...

aku nak gak award ni,

arisyanaziq said...

Mommyyus&IbuAqil : amer2... nnti klu ada award yg cntek leh ler kongsi lagi.

dila : ko ambik jela... wei klu layout tu mcm x menarik... mlm karang klu ada masa aku ubah kay...

Dian said...

tq tq...
tharu mak, nok
nnt mak wat 1 4 ko ye nok


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails