Followers

SToRY BeSt IbU..

Sunday, May 9, 2010

satu ari x berbelog...

Alahai windunyer kat kengkawan ibu... padahal baru sehari ibu x buka blog.. tapi rasa cam lama jer... 
ermmm. banyok yang nak diciterkan nie... kay kiter wat satu persatu... Arini Ibu x pi jln manapun... cumer ari sabtu ibu pi sambut birthday utk si busyuk ibu nier ler... Mohammad Harith Haziq... Genap sudah Adek berusia 2 tahun... sekarang dah semakin ligat... biler di marah di balas balik... siap wat memek muker lagi tu...
Kadang gelihatipun ada tengok gelagat mereka... Anak...anak... esok ibu updated gambo birthday adek... kali ni ibu x beli kek pun untuk adik... sebab klu bli saper nak makan?... alih2 letak dalam peti ais... pastu tunggu masa nak dibuang kedalam mulut tong sampah... kiter layan gambo anak ibu nie balik dari taska... nak main lagi...






Anak saper ler ni... x berbaju... x malu ker!!! Oh no...
Nie la aktiviti selepas balik dari keje..
penat tol ler... mana nak tgok mereka dok main kat luar lagi...
nak bereskan umah lagi...
perumahan tempat ibu duduk nie masih baru...
xde orang duduk sangat... yang hadapan tu utan lagi...
dalam peta, kat depan umah ibu ni nanti depa nak wat taman...
dan jalan kat depan umah ibu nie nanti akan disambungkan ker batu gajah...
ini menurut plan yang dilukis ler... ibupun x tau biler waktunyer taman tu nak siap...
so...kat depan umah ibu nie ler tempat depa2 yang x dikenali selalu wat u-turn...
tu yang riso... takut tgh sibuk didapor... tgok2 kat depan anak dah xde!!!
boleh jadi gila meroyan ibu dibuatnyer...

2 comments:

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

Hahahaha K.yatie, jgn kata x berbaju.. kasut pun tak pakai.. Miahahahaha anak2 sapa lg kalo x ibu DINA&HAZIQ.. Hepi Belated Buffday Hajiq Cuyunk!!

arisyanaziq said...

hahha... itu pasei ler ibu nyer sakit tekak klu duk kat umah...apoknyer sodap2 pi pancing daaa...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails