Followers

SToRY BeSt IbU..

Wednesday, May 26, 2010

Selosai suda gathering tok tahun nie...

Fuhh!!! Arini mmg appy tol ler... setelah sekian lama wat perancangan.. 
Akhirnya tercapai jugak ler impian kami semua... 
pada Ummi Aniq& Adib , IbuAqil , MamaEisya dan MamaAfiq...
mekasih Ibu ucapkan kerana menghappy kan hari kita nie... 
Hihihi... Cam berjanji ler plak... Pink & Red Colouring!!! Wonderful!!!...


Tak tau ler pasni leh join lagi ke idak... Yang pastinyer biorler majlis gilang gemilang nie akan kiter sambut secara berterusan... Mungkin kerana kesuntukan masa pada tahun nie, maka x banyok ler pengalaman yang dapat dikongsi bersama berbanding pada tahun lepas... macam2 citer kiter kongsi dan luahkan... Tapi ibu appy tol ler... Walaupun pada mulanyer ibu memang x suker makan kat Pizza Hut nie... Ibu meloya ler dok makan benda alah nie... Ni kisah lama.. demi kengkawan yang sentiasa menjaga ati ibu selama ini, iaitu yg tau ibu tidak menyukai benda alah nie... 


so ibu perlu berkorban juga perasaan ibu yang agak ke kampungan tu ... huhuhu... 
Opsss... Jangan gelak kay... Ketawa ok jugak!!! Hahahaha....


Kereta yang dipandu leh MamaAfiq telah membawa kiter ke destinasinyer...
haaa... nieler destinasinyer...


Tapi ada kelainan sikit dalam acara cabutan nama tu...
Ibu wat last minute... Hihihi... 
beseler tahun nie ada acara tukor2 adiah!!! hihihi... Best...
Tahun lepaspun ada jugak!!! 


Dalamnyer... Iniler yang terhasil...
Wacaaaaaa!!!! Taraaaaa!!!!...


Semua ibu wat design yang samer... dah kesuntukan masa...
Itupun print kat Komputer Ummi Adib... huhuh... Cuyunk Ummi Adib...
Walaupun Mesin Printernyer asyik nak tido jer... 
Tapi terhasil jugak benda alah nie...
simple jer...







Terima kaseh pada IbuDinaHaziq kerana ke kreativiti yang dihasilkan... wakakkaa... 
angkat bakul sendiri beb!!!

Makanan yang telah dipesan bersama2 dengan pizza di atas tu...
Meh kiter layan jer...




Errrmmmm!!! menyelerakan... 
Hihihi... Cabutan nama bertuah yang telah mengena pada ibu....


Taraaaa!!!!....


OPssss...!!! x nampak ker??...
Kasi real sikit juru camera!!!...
Haaahaha... yg telah merelakan diri manjadi juru foto untuk Sessi pengambaran...
Focus btoi2... Haaa... baru leh nampok?..


Me kaseh IbuAqil dengan pemberian adiah nie...
Dengan segala tertib... Ibu buka ler... Lagi mau tunggu ker?...


Uhhh!!! awat sosah benor nak buka nie... 
Kuat tol gam nie...
.... Dan hasilnyer...
...
....
.....
......
........
..... Taraaaaaa .....

Fuhhh!!!... Tanteknyer...
Mekaseh sekali lagi wat ibuAqil dengan pemberiannya nie...
Akan sentiasa berada dimeja  keje ibu...
Walaupun dimana Ibu ditempatkan nanti...
Dan Adiah yang Ibu bawa telah dicabut dan mengena pada 
...MamaEisya...


Sebenornya ibu nak wat adiah untuk semua kengkawan ibu ni..
sebagai kenang kenangan...
Tapi... leh kerana kesuntukan masa..
Ibu terpaksa korbankan dan terpaksa kuburkan hasrat ibu tu...

Semoga ibu diberi lagi peluang pada tahun hadapan dan akan datang tok bersama2 mereka nie...
 Kiter hanya mampu merancang... Tuhan penentukan segala-galanya...
Amin....

.... HABIS ...

2 comments:

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

janji tau bwk adiah ina bg 2 kemana saja k.yati pegi nnt.. letak atas meja yg bleh k.yati nampak & senyum bila tgk dier.. anggap dia pngganti ina nnt.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! NANOK PISOH...

arisyanaziq said...

huhuhu... sadis giler... kiter tggu je ler...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails