Followers

SToRY BeSt IbU..

Thursday, May 13, 2010

nak kemana tu???...

tengah duk klebet PC nie...

Tiber2 ibu terperasan ngan kletah anak ibu yang ligat nie...


entah apa yang nak diwatnyer... 
kuat berjalan memang ikut ibu ler tu...
eiccchhh... tak bleh ibu jer...
Ayahnyer pun samer jugak... "KUAT JALAN".. 
Waktu ibu mengandungkan Adek... 
memangler ibu nie jenis lasak sikit...
naik kabel car kat langkawi... macam2 ler...
memang lasak giler ler...
Kuat jalan!!!... 
memang jenis x suker duduk umah...
pantang klu ada ari cuti... 
mmg x lekat di rumah ler jawapnyer...

4 comments:

Dalila said...

kuat jln ikut mak ler ni..takper bagus tuk kesihatan..

arisyanaziq said...

hihihi...mekaseh dalila sudi beri komen kat cni dan jln2 kat blog ibu nie...

Dila said...

minta tolong tukarkan aku punya background yg simple mcm kau punya, aku punya semak sangatlah aku tak tau nak buat mcm mana, aku byk nak tanya ni, bila nak jumpa kau online ni....tulungggggggggggg..

arisyanaziq said...

huhuhu... ciannyer kawan aku ni... ok mlm karang aku online... tapi pukul 9.30 ke atas ler... aku kena bg laluan kat adik aku dulu ler...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails