Followers

SToRY BeSt IbU..

Wednesday, May 19, 2010

Panggilan Misteri...

Huhuhu... Dalam kesibukan ibu mengemas umah dan macam beseler bila dah balik dari tempat keje... berlambak2 keje nak kena bereskan... dengan keadaan ibu yang sedang berpose "Ganti".... hihihi... Baru dapat nak ganti... huhuh... so tgh ada angin nak mengganti ni bek teruskan... kang biler dah berenti sosah nak start balik... Tahun nie banyak plak ari yang nak kena ibu gantikan... 

Sedang ibu nak menjemurkan baju... tertiber handphone Mr. Rahim berbunyi... fuhhh... dalam ati ni "orang tengoh sibuk dgn aktiviti harian ni time nie ler dier nak berbunyipun"... sabau jela... Mr. Rahim xde... Dier pi beli makan utk ibu berbuka pose... sebb Mr. Rahim kesian tgok ibu kelam kelibut nak masak.. dengan masa yang tinggal x berapa minit je lagi... So continue to story mory ... ibupun angkat jgakler... Ibu teliti no tersebut.. tapi tiada bernama.. okey meh kiter dengor perbualan ibu dengan si pemanggil misteri nie...

Ibu : Hello...
Pemanggil Misteri : Hello ...
( suara pompuan beb!!! berderau darah ibu... jantung pun macam nak gugur jer...)

Ibu : Hello... nak cakap dengan saper.. siapa yang sedang bercakap nie?..
Pemanggil Misteri : Abang Rahim dah sampai umah ker?..

Ibu : Siapa yang sedang bercakap nie?.. 
"Dalam Ati memang susah nak ckp ler... tapi control.. jangan main terkam jer..."...
Pemanggil Misteri : Isteri Din... Abang Rahim dah smpai umah ker....

Ibu : O... dah balik... tapi dier pi kedai jap... kenapa?..
" seb baik ibu x terlepas ckp tadi... perempuan mana leh tahan beb klu ada perempuan lain cll handphone husben dier... " " Bukan cemburu buta... tapi sayang...hihihii "...
Pemanggil Misteri : Okay... terima kasih kak.. saja nak tau jer...

Ibu : ok... 

Ni berikutan kes msg aritu ler... bersayang2 gitu... saper leh tahan.. 
Lepas Mr. Rahim balik sikit pun ibu x citer pasal cll2...
malaih ibu nak ambik port...
coz rasanyer x perlu nak memanjangkan isu yang x penting... dah settle..
tapi gelihati jugak dengan gelagat ibu waktu mula2 menjawab panggilan telefon tu smlm... 
Cemburu jugak ibu ni nyeh... 
Ibupun ada ati dan perasaan jugak tapi mesti meletakkan disuatu tempat yang paling sesuai... 
agar x nmpak keburukan dimana2 pihak.. wacaaaaacaa... hihihi...


4 comments:

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

mmg ler.. itu tandanya sayang.. sapa x syg suami cik kak oii.. nasib bek k.yati jenis relax.. kalo ina.. huhuhuhuhuhu

dila said...

kena down ler ina.. kiter kan isteri mmg sentiasa dibawah.. sabo.. sabo.. adalah pakaian kita saban ari..

Mimie Fazira said...

hehehe .... lawak je acik mimie baca ... acik mimie pon sama ... jeles wehhh ....

arisyanaziq said...

mauhhhhnyer x jelus... tengok jer keras ati tapi terselit jugak ati yang lemah lembut gemalai... wacaaaa...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails