Followers

SToRY BeSt IbU..

Saturday, May 29, 2010

Permata Hijrah..

Dalam ibu terleka dengan melihat layout ibu nie... Tangan ibu ligat membuka web permata hijrah nie...
Dimana Permata Hijrah Enterprise telah diasaskan oleh dua orang Tabib yang berasal dari Kelantan iaitu Ustaz Mohd Ali dan Ustaz Zulkifli Dollah. Mereka berdua telah menemui satu rahsia khazanah alam untuk perubatan mata yang sangat berkesan hasil dari kajian berlandaskan kitab-kitab lama dan digabungkan dengan kaedah Sains Moden.

Produk-produk yang dihasilkan oleh Permata Hijrah memang tidak dapat diragui lagi di mana ia bukan sahaja mendapat sambutan yang tinggi, malah pengguna telah berpuashati dengan produk yang dihasilkan oleh kami.

Produk-produk ini telah terbukti kemujarabannya dalam menyelesaikan pelbagai jenis penyakit dalaman & luaran. Produk Permata Hijrah dikilangkan oleh kilang yang bertaraf GMP yang diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Produk-produk Permata Hijrah telah dihasilkan dengan menggunakan ramuan yang bermutu tinggi,halal,bersih dan telah diadun dengan menggunakan formula yang sangat teliti.Ianya tidak mempunyai bahan kimia,tidak memabukkan serta boleh meneutralkan bahan kimia.Kini,setiap produk kami telah mendapat sambutan yang sangat tinggi dan menggalakkan. 

Wah!! produk yang baik nie...

No comments:


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails