Followers

SToRY BeSt IbU..

Saturday, April 24, 2010

ARi NAIK dARAH...



Fuhhh...Penat btoi arini... seharian suntuk dirumah.. cukup membosankan..melayan kerenah anak2 yang dah macam2 perangai...Yang si kakak macam tu...yang si adik macam ni... Boleh pengsan ibu klu macam ni selalu... Arini si Adik, dah membuatkan ibu semakin naik darah... asyik nanes jer... x bleh tahan btoi... Ibu dah x bleh control tahap kemarahan ibu arini... x tau apa silapnyer... yang Adik tau nak nanes jer... ibu jadi buntu... tgh ibu berbaringanpun adik wat hal jugak... adik pijak mata ibu... mungkin adik nak bangun dari sofa... ibu yang duk baring kat bawah jadi penangan kaki adik... Adoiii!!! Akit la adik!!! Kaki dah ler montok!!! smpai ke malam masih ibu terasa pijakan adik tu... camner dik mata ibu dan kelabu sebelah nie!!!!!... Anak ibu jangan buas2 sgt... ibu takut pengasuh adik x larat nk jaga adik nanti... terlalu agresif... Bab nangis nie ibu nak sentuh jugak... klu sikit2 kire bleh bertahanla... tp tolong ler adik jgn wat ibu cam nie... sedih ibu tau... Anak ibu sakit ker?.. Kengkawan tolong atasi masalah ibu nie... ada x petua2 untuk kurangkan nangis nie... Klu selalu sgt... kepala naik "beron". Wat pengetahuan kengkawan.. arini ibu dah kurung Adik selama 1 jam kat dalam bilik ibu... Nak tau x apa dh jadi dgn Adik & bilik ibu... Adik ttp still nangis jugak.. Bilik ibu penuh muntah... Adik siap bukak sluar ngan pampers lagi tu... siap duduk kat atas katil ibu... nanes2 pun still wat prangai jgk... dier buka almari ibu, ambik baju yang ibu sangkut dlm tu.. kengkawan tau2 jela... abis dier campak kt lantai... eichhh...ikot prangai saper ler nie... nak kata prangai ibu... ader ler kot ckit2... tp bab baju tu jela...tp nanes tu... tidak.... nie mesti copy paste ayah nie...

Gambo nie Adik baru jer lahir...
mase nie kat spital lagi...

Nampak suci jer...

2 comments:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

alahai!! nasib kita sama.. ank juara nanes.. masa 2 rasa nak lari umah jer.. tp bila dpa tido.. kte rasa sayu blk.. Aqil msh blom tahap ina nk kurung lg.. sbb blom apa2 atok dah backup tp kejap je.. dah dia tak tahan dak 2 x nak benti, dia passing kte blk.. Adoi!!!!!!

arisyanaziq said...

mmg dah x sabo ler ina... member kak yati cakap anak dier aritu cam ni jgak...dier bawak berubat...trus hilang.. benda cam ni leh wat laki bini bergaduh...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails