Followers

SToRY BeSt IbU..

Friday, April 9, 2010

Bersyukur...


Alhamdulillah...akhirnyer siap jugak opsyen yang telah ditugaskan kepada kami...
Berkat kesabaran kami berdua ...Ibu dan Ina...
Tapi still nmpak keburukan...xpela ina...terima jela...mulut org mmg sukar diduga...
Arini...mmg dah nekad...seboleh2nya kitorang mmg x nak datang keesokkan harinya...
x larat rasanya...tiap2 ari pulang agak lewat kerumah sehingga kebajikan anak2 terabai...
Kesian anak2 ibu... sehingga Dina yang semakin hari semakin petah bercakap...menyatakan hasratnya...agak sukar bagi ibu yang sudah seharian mengadap komputer di pejabat melayani mereka dirumah...Bukan Ibu x nak melayan anak2 ibu...
Tapi ibu memang terlalu penat... kengkawan nak tau apa yang dinyatakan oleh dina...
"ibu ...Ibu bukan nak layan kita..." layan adek jer... x nak kawan ibu... dengan muker sedih menyampai perasaan simpati...
terbit perasaan simpati aku melihat akan perubahan air mukernya...
mmg sebelum ini, aku memanjai dina... sehingga dina merasa tersisih dengan perbuatanku...
Maafkan ibu...Dina... Bukan ibu x nak layan...
Adikpun perlukan perhatian dari ibu jugak sayang...
Ayah keje... cari duit untuk kiter...
Ibu pun keje jugak... semua tu, bukan utk sesaper...Semua untuk kiter...
masa aku tulis entry ni...anak2 semua dah tido..
aku bingkas bangun setelah meniduri mereka...kerana aku ada misi untuk menyatakan sejuta kesyukuran kerana kejayaan menyudahkan keje2 yang di amanatkan...
esok leh tido dengan aman...
wat ina...yahooo...esok x payah datang keje...
Yang penting...keje beres!!! lain2...biorkan...apa2 yang reject...bior depa yang bersoal jawab...
hahahha... lain kali main lepas tangan je kat kita...padan ngan muker depa...
yang penting misi kita berakhir sudah!!! walaupun ati sikit tersentuh dengan perbuatan CC lewat petang tadi...namun kak yati happy ina....sebb kiter berjaya jgk siapkan...terima kaseh untuk kiter berdua....
ok...bye kengkawan... ibu nak titon dah... ayah baru jer balik...hihihihi...good night....

2 comments:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

waaaaaa Aqil pun amuk amuk lagi.. Kurang perhatian kot.. So, itu cara dia tarik perhatian.. Kpd k.yati, TAHNIAH!!!! huhuhu trima kasih sbb bersusah payah bersama berdua.. Alhamdulillah!!!

arisyanaziq said...

hahah...ari isnin pe citer...apa kata kita wat ari jumaat jela...em balik kan...huhuhu..


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails