Followers

SToRY BeSt IbU..

Thursday, April 29, 2010

Hari Malas Sedunia...

Girls Myspace Comments
Awat ler arini... Malaih tol nak wat keje... Memang cukup2 Malaih... Memang x ambil fail pun... Opsss... Ambik... Tapi still satu fail pun x wat... Hahhaa... Tp klu datang rajin mmg abis fail orangpun ibu ambik kasi settle kan ...
Hahhah... Sekarang ni, ibu peratikan anak2 ibu dah kurang nanes.. tu yang wat ibu eppy sgt... kurang ckit tension ibu... untuk esok ibu x tau lagi nak ckp camner... Coz x pernah tempatkan anak ibu ke Taska... kire first time ler nie... Takot pun ada.. riso pun ada... Takut anak2 ibu x bleh nak sesuaikan diri... riso sebab, dah banyak sangat kes2 yang ibu dengor anak yang ditempatkan diTaska ni kena dera... Meninggal la... Ya Allah kenapa ibu nie terlalu banyok berfikiran negatif.. Entah ler... Ibu mana yang x bimbangkan anak2 nyer... Klu nak diikutkan duk umahpun klu benda nak jadi... jadi jgkla.. Insyaallah x de bnda2 yg buruk berlaku... (thinking Positif)....



MyNiceProfile.com

4 comments:

ct rahani said...

InsyaAllah sumernya ok kak.. mmg mula2 x biasa kot nanti lama2 ok la sbb dpt ramai kawan.. :p

Mommyyus said...

hi, salam perkenalan. hehe..saye pun dulu, kalau kluar brite pasal bdk kena dera ke, tercekik makanan ke..besoknye mesti saya cuti. xleh benti pk pasal bende2 negatif. tp betul jugak cakap ibu tu, kalau bende nak jadi..jadi jugak. kat mane2 pun.

Mimie Fazira said...

acik mimie dah follow .... tq follow blog acik mimie ...

arisyanaziq said...

Mekasih kawan2 atas pandangan yg diberi... insyaallah ibu akan... thinking positif... and thanx follow blog ibu nie...


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails