Followers

SToRY BeSt IbU..

Thursday, April 1, 2010

Pertukaran kata nama!!!

Arini Aku nak tukarla panggilan nama untuk blog aku nie...seperti blog2 yang aku ikuti semua mmbuat panggilan yang "spesial" ... Aku nak wat pengumuman...pengumuman...hihihi..
mulai daripada hari ni (Khamis bersamaan dengan 1 hb.April. 2010..sempena birthday mak aku yang ke 54 tahun..) Aku nak wat perubahan sikit untuk kata nama pengganti "aku"... supaya pabila anak aku dah boleh membaca dan mengenal kehadiran/kewujudan blog aku nie, dier akan lebih respect kat ibunyer nie...huhuhu...Anak2 sekarang lebih advance...lebih kedepan...so pemikiran mereka lebih pantas..1 patah kita ckp 10 patah depa jawab... besela nak bg org faham...soalan mmg pendek tp nk menterjemahkannya boleh kire leh siap sebuah novel...hahhaha...
ok berbalek pada cerita tadi...
Panggilan yang aku nak buat ialah...."...apanyeh all myfrenz..." kire2...
....taraaaa!!!...."Ibula"!!!!! coz anak2 dah panggil cam gitu...
Itu klu bercerita pasal anakla...klu bercerita pasal my hubby mestila panggilan "abang" ...dan untuk pnggilan aku "ayang" (ni mmg panggilan dier kat aku, tp bkn depan ank2)...hahhah..gediknyer aku..hahha...suka suki akula nak watper kan...aku punye ceritela...sportingla sikit beb!!!! sbenornya Arini aku benar2 happy...ohhhh...happynyer...ha...hah...ha...jangan nak fikir ke lain nyeh..nyeh..hihihi...
Keyla aku nak olah ayat for next entry...for my mom...

No comments:


Free Chip Walking ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Related Posts with Thumbnails